Potatisgratäng är gott

Lyckad helg, minst sagt. Maten, sällskapet och allt där i mellan har varit fantastiskt och att se "Lejonkungen" i 3D var verkligen grädden på moset. Middagen i lördags bestod av potatisgratäng, sallad och kött, och till efterrätt brownie med vaniljglass. Supergott! Idag, söndag, skulle vi äta frukost på ett ställe här på Burlingame avenue, men det var sjukt lång kö och vi bestämde oss för att leta vidare. Efter mycket om och men blev det i alla fall frukost som för min del bestod av en bacon/tomat omelett samt amerikanska pannkakor. Mätta och belåtna fördrev vi dagen med att inte göra något särskilt, vi gick mest runt och väntade på filmen som skulle börja vid 18:15. Musiken, minnena och känslorna, "Lejonkungen" har verkligen en speciell plats i mitt hjärta. Nog fällde jag en liten tår när Simba försöker väcka liv i sin pappa. Dock var det lite ovanligt att se den med engelskt tal, men vad tusan! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på antingen "One tree hill" eller "Svensson Svensson". Sjukt bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0