Måndags morgon på gymmet

Kom hem för en stund sedan från mitt första body pump pass på huuur länge som helst. Det sög rejält i benen och armarna kan jag säga. Men det är bra, rätta takter! Veckan kommer väl flyta på som vanligt, förutom en yttepytte liten detalj.. Jo men just det, min pappa landar i SF på torsdag! Det ska verkligen bli så kul, skönt, roligt, underbart och fantastiskt att få krama om honom! Min fina pappa. På söndag ska vi ha en heldag tillsammans. Jag längtar och hoppas att de här dagarna ska gå fort. Men alla dagar och veckor verkar ju gå fort här så det blir en baggis!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, vad kul du och pappa ska ha. Du får ta hand om honom väl...han längtar och har fått lite resfeber.

2011-09-27 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0