Mamma och jag

Idag skrev min mamma till mig på facebook, som vi alltid brukar göra. Men idag avslutade hon med att säga att hon skulle åka och storhandla och att det var mycket roligare när jag var med. Och tänka sig, jag saknar att handla mat med min mamma! Det var liksom vår grej, vår stund tillsammans i veckan bara hon och jag. Jag gillade alltid våra handlingsdagar och kunde till och med se fram emot att åka, även om jag haft en lång jobbdag på Ica jag själv. Jag saknar min fina mamma helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gullig du är som skriver så fint! Jag blir alldeles varm i mitt modershjärta! Bye the way handlingen slutade med en snabbhandling på ICA Rickeby. Hade ingen lust att storhandla.... älskar dig<3

2011-09-08 @ 06:22:09
Postat av: Mamma

Jag skulle försöka göra ett sådan här :)

2011-09-08 @ 06:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0