Knäckebröd

Har varit på gymmet idag och nu har precis ätit en keso knäckemacka med skinka och druckit en smoothie. Har faktiskt köpt ett paket Wasa knäcke och oj så gott det är! Det var en mycket bra investering med andra ord. Är Wasa svensk eller är det bara något jag har fått för mig? Nåväl, idag har jag Sierra själv efter tolv och Colby kommer jag inte allt se så mycket av eftersom han slutar skolan 15:30 och har basket vid 16:10. Tror min värdmamma Tania skulle hämta upp honom (om hon hinner) och då är jag off när de kommer hem vid 17-tiden. Ikväll ska jag och tjejerna ta en promenix alternativt joggingtur vid ett ställe som heter Crystal Springs, och det ska tydligen vara väldigt fin där. Härligt att komma ut i naturen lite! Är dock lite rädd för pumorna som sägs ska finnas i skogarna här. De kan liksom både klättra och springa så det vore ju ganska kört. Men men.. Hör av mig ikväll så får vi hoppas att jag forfarande lever. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0