Kalifornien är najs

Just nu skypar jag med Pierre. Har varit på gymmet idag också, jag är duktigt jag! Idag går Colby i skolan längre än Sierra så tösen och jag ska åka och handla lite mat till hushållet. Efter hon fått i sig lite lunch förstås. Ikväll ska jag och mina svenskor träffas och försöka få ihop en LA resa i oktober, hoppas verkligen det blir av. Dessutom ska vi äta mexikanskt, mums! Mexikansk mat har verkligen blivit en favorit här, det är väldigt populärt Kalifornien så det är kanske därför. Även min familj äter mycket mexikanskt och barnen älskar quesidilla, vilket går på två sekunder att göra (tortilla bröd med smält ost), så det är najs. Nu ska jag fortsätta skypa med min man innan jag måste åka om en halvtimme för att hämta Sierra.

Kommentarer
Postat av: ewa

Ja du är duktig du :-)) kram på dig

2011-09-15 @ 15:12:42
Postat av: Annelie Stenqvist

Åh, vad skönt du har det, verkar rena lyx livet. Kram

2011-09-15 @ 23:04:49
Postat av: cecilia.

blev också helt såld på mexikanskt när jag bodde där. burritos, gaaaaaaaaaah!

2011-09-16 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0