Jag älskar att ha min data här

Sierra somnade 18:30, helt slut. Och hon gjorde det utan några klagomål, superskönt. Vid 19 kom föräldrarna hem och Colby hade inte somnat ännu. Han är mån om att träffa sina päron både på kvällen och morgonen och det är därför han sover så oroligt och vaknar tidigt (måste hinna träffa dem innan de går till jobbet). Själv är jag trött och ska bara hänga här på mitt rum. Har börjat kolla på serien "Sjukhuset" på tv3 play och älskar att det finns 5 säsonger. Det är en svensk reality serie om akademiska sjukhuset i Uppsala, och eftersom min kära mor alltid gillat sånna program har detta självklart influerat hennes dotter. Tack mamsen! Kommer så tydligt ihåg när jag var mindre och vi aldrig missade ett enda program av "Djursjukhuset" eller "Cityakuten". Te och rån med smör på var en standard till detta. Och självklart en storasyster i soffan också. Jag saknar den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0