Inte riktigt som jag tänkt mig

Tji fick jag, hann inte alls åka och handla träningskläder idag. Till att börja med har jag sån jäkla träningsverk i låren att jag inte ens kan gå normalt. Kände helt enkelt inte för att åka iväg och gå i ett shoppingcenter, tänkte att jag kunde göra det lite senare när benen kommit igång. Jag skulle sluta vid 16:45 tiden när jag lämnat barnen på ett kalas som föräldrarna skulle kommit till samma tid, men såklart var de försenade. Det var inte så mycket annat för mig att göra än att spruta lite torrschampoo i mitt fettiga hår, byta topp, skriva på kortet och frakta mig ungarna och presenten till barnkalaset. Som tur var var det bara trevliga människor där, och föräldrarna till födelsedagsbarnet har jag träffat förut och mamman där är supergullig! Mexikansk buffe, tårta, cupcakes och (såklart) en hoppborg fick min kväll istället innehålla. Maten var verkligen kanon så jag klagade inte! Åkte därifrån strax innan 19:00, mina värdföräldrarna kom dit vid 18:15, så jag lämnade barnen i trygga händer. Nu sitter jag i min säng och tittar på "Svensson, Svensson" på youtube. Alla avsnitt finns och jag älskar det! Gustav Svensson är rolig han.

Kommentarer
Postat av: cecilia.

jag hade svensson svensson-marathon för några veckor sedan, ÄLSKAR DET! perfekt svenskt att se när man behöver stilla lite sverige-saknad också :)

2011-09-16 @ 17:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0