Idag är en bra dag

Dagens schema är än så länge ganska oklart. Har sovmorgon till halv elva (klockan är tio nu), och då kommer barnen och mormorn hit, tror jag.. Allt jag vet men säkerhet är att jag och kidsen ska spendera dagen tillsammans med mormorn i Palo Alto/Stanford-området där hon bor. Det ska bli kul att se lite nya grejer! Har dock ingen aning om när vi kommer tillbaka, om vi åker tåg eller bil men jag antar att tiden får visa det. Pappa landar omkring 16:00 och det ska bli skönt att få ett sms som säger att han är framme. Blir alltid lite nervös när jag själv eller någon nära ska flyga. Vet inte riktigt när vi ska ses första gången men jag kan knappt bärga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0