Husmor är i farten

Eftersom köttfärssås blir godare om den får koka ihop ett tag så tänkte jag att jag lika gärna kan göra det nu på förmiddagen när jag är ledig. Sierras dans slutar vid fem i eftermiddag så det hade blivit lite tajt med tid. Nu kan jag bara värma på maten till kidsen lite senare! Smart där! Riktigt husmoderlig känner jag mig när jag står här i köket och smakar av min supergoda köttfärssås. Hoppas barnen (och föräldrarna med för den delen!) gillar den, det vore ju faktiskt najs.
Kanske inte ser så gott ut men jag lovar att det är det!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den ser ju kanongod ut, hade inte kunnat gjort det bättre själv, du är så duktig tycker jag.

2011-09-27 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0