Half Moon Bay

Idag var vi på (i?) ett ställe som heter Half Moon Bay och det var mycket mysigt. Vi hade en lite mini picnick på stranden där och njöt av varandras sällskap. Så himla skönt att äntligen komma iväg och göra något annorlunda! I morgon blir det födelsedagskalas här i huset eftersom en viss herre fyller fem på måndag. 50 personer, varmkorv och hoppborg (ja ni läste rätt, hoppborg). Barnkalas i detta land verkar vara en väldigt stor grej, nästan heligt (haha), och clown, sockervadd, hoppborg och annat dylikt är inte ovanligheter på dessa tillställningar. Jag vet, stort fråge- samt utropstecken för oss svenskar när vi hör detta. Men det kan ju bli skoj! Nu blir det snart pizza med Mathilda. Hoppas eran dag var lika bra som min.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt ni verkar ha haft det på er utflyktsdag du och dina nya vänner!



Kul att uppleva amerikansk barnkalas !! Hoppborg, sockervadd, 50 barn, det låter ju som värsta tivolit!!!!! Ha, ha,ha

2011-09-11 @ 11:12:48
Postat av: cecilia.

Barnkalasen är CRAZY! helt klart något man kan skriva på listan över saker man vill uppleva i USA :D ha så kul!



och ps. tårtorna är inte lika fantastiska till smaken som till utseendet så ta inte för mycket första vändan! ;)

2011-09-11 @ 13:26:10
Postat av: Anna

haha tack för tipset Cecilia! Jag har hört det så jag ska ta det lugnt ;)

2011-09-11 @ 18:21:11
URL: http://annali.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilka härliga bilder!

2011-09-13 @ 13:02:34
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0