Godnattkramar

Klockan är snart halv åtta på kvällen, och barnen nattas just nu av sina föräldrar. Tania och Jon ska över till en granne strax vilket betyder att jag ska spendera kvällen här hemma. Ska ändå bli skönt, har ju "Svensson Svensson" på youtube att kolla på! Idag kom både Colby och Sierra in och sa godnatt, samt att jag fick en kram från båda. De har gjort så förut också, men man blir alltid lika glad. Sierra bjöd till och med på en puss på kinden, men det brukar i och för sig den söta lilla prinsessan göra när jag lämnar henne i skolan också. Det känns självklart toppen att de vill krama mig trots att päronen är hemma, man blir varm inombords. Speciellt glad blir jag när Colby visar lite kärlek, vilket han har börjat göra mer och mer. Jag gör nog trots allt lite nytta här!
Sierra äter äpple i parken. På onsdagar och torsdagar slutar Colby senare och då har vi lite egentid. Ganska mysigt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill också ha söta små barn som pussar mig på kinden! Inte tre fula sambos som tar upp plats i kylskåpet!

2011-09-23 @ 16:20:32
Postat av: mamma

Jag vet att du gör supernytta, för du är den bästa barnflickan de någonsin kommer att ha. Vad mysigt att barnen börjar våga visa lite kärlek med pussar och kramar. Det låter mysigt. Förresten var det kul att prata lite med dig och Sierra häromkvällen!

2011-09-23 @ 17:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0