Friday night

Gud vad jag skrattar när jag tittar på "Svensson Svensson", det är ju verkligen hur bra som helst! Har precis börjat på säsong två och funderar lite smått på om jag ska sakta ner farten lite. Dra ut på det roliga liksom. Men i alla fall, nu ska jag springa iväg och möta upp Danielle på favoritrestaurangen "Hola!" som självklart serverar mexikansk mat. Jag och Danielle pratade tidigare idag om att det är helt knasigt att vi inte tröttnar på mexikansk mat i den takten vi äter den. Undra om jag ska ta deras burrito eller taco? Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur kan du se Svensson-Svensson? :O

2011-09-18 @ 19:03:55
URL: http://lidmanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0