Foten strejkar

Nu har jag varit på gymmet två dagar i rad så jag skippar faktiskt det idag. Min fot, som har krånglat och varit svullen ända sen jag skadade den våren 2009 (?), behöver vila idag känner jag. Samt mitt knä av någon konstig anledning. Kommer nog behöva amputera foten en vacker dag. Skämt och sido, ska nog i alla fall gå till en doktor när jag kommer hem till Sverige igen. Kan ju vara skönt om jag kan använda den livet ut faktiskt! Idag har jag bara Sierra efter skolan. Colby slutar 15:30 och ska bli hämtad av en annan mamma som sedan kör honom och sin egen son till deras basketträning. När han väl kommer hem igen är mormorn redan här och jag har slutat. Skönt, skönt. Vill även passa på att säga att Mathilda fyller 20 idag och det tycker jag är värt ett litet hurra, så hurra för dig!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du måste vara rädd om lilla foten och inte överanstränga den.

2011-09-23 @ 17:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0