Ett nytt försök

Jaha fredag idag då, och jag ska förmodligen inte jobba ett skvatt. Skönt! Jobbade lite nu på morgonkvisten men under resten av dagen, eller i alla fall efter skolan, ska barnen vara med sin mormor. Mamman sa att jag kanske blir inringd senare i eftermiddag men förmodligen inte. Idag ska jag i alla fall göra ett nytt försök att införskaffa lite träningskläder! Måste verkligen göra det, börjar bli lite smått desperat. Vill också bara säga att jag är lite avundsjuk på min mamma och lillasyster som just nu är på väg till min storasyster i Kalmar. De ska spendera helgen där, spana in hennes nya boende och mysa runt i staden. Så idag önskar jag faktiskt att jag befinner mig i Kalmar och inte Kalifornien.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och vi hade det hur mysigt som helst!

2011-09-18 @ 19:04:51
URL: http://lidmanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0