En riktigt bra söndagskväll

Det blev tre flugor i en smäll i kväll. Klockan fyra hämtade jag upp Mathilda hemma hos henne och sedan begav vi oss till Hillsdale Shopping Center. Där inhandlades lite krimskrams och vi åt även middag. Sallad med karameliserade persikor, tranbär, valnötter, gorgonzola och lax blev det, och det var verkligen supergott! Efter middagen åkte vi till Burlingame avenue där vi avnjöt en frozen yoghurt med frukt som topping. Älskar verkligen frozen yoghurt stället här, man går runt och väljer sin egen smak (blandar hur man vill). Man drar alltså i spaken till den glassmaskinen man vill ha frozen yoghurt ifrån (ser ut som mjukglass) och väljer sedan bland all topping som finns. Kalasbra! Efter det var klockan inte ens sju så vi bestämde oss för att avsluta kvällen med en kaffe. Ingen av oss ville riktigt åka hem innan åtta i alla fall så det blev ju bra. Middag, glass och kaffe resulterar i en riktigt bra söndagskväll och dessa tre saker är även förklaringen till min inledning. I morgon är det måndag och jag ska prova på mitt första Body pump pass, så jag förväntar mig inte att jag kan gå ordentligt resten av veckan, men vad gör det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0