En pappa beställt

Då har pappa landat och befunnit sig några timmar i samma stad som jag. Kändes så skönt att få det där smset allt allt var okej. Vill bara ta tåget till city, springa till Union Square och hitta till hans hotellrum. Men det verkade lite väl orealistiskt tyckte jag.. Hoppas innerligt att vi kan ses en snabbis imorgon, men på söndag är det en far och dotter heldag i San Francisco. Jag vet att ni blir avundsjuka, speciellt du mamma! Önskar i och för sig att du var här också men det är som jag brukar säga till barnen: man kan inte alltid få det man vill ha. Och en pappa är ju inte helt fel det heller! Snarare en känsla av fjärilar i hela magen och bubblande lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0