Det man inte har vill man alltid ha, eller?


Just nu är mitt hår varken kort eller långt. Det är ingenting med andra ord. Jag kan inte ens ha det utsläppt eftersom det ser helt galet ut. Ibland är jag jättesugen på att spara tillbaka mitt långa hårsvall, men å andra sidan trivs jag i det korta jag klippte i början av sommaren. Måste i alla fall gå till en frisör snart och få en frisyr, inte bara ett burr som varken är eller inte är.

P.s ursäkta bilden med studentmössan, hade ingen annan på mig själv med långt hår!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klipp kort, du är hur snygg som helst i det!

2011-09-02 @ 08:00:46
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: cecilia.

aaaah skitsnyggt i kort brushan!

2011-09-02 @ 15:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0