Brevet kom fram

Jobbdagen avslutad och jag ligger nu i min säng med min data. Colby blev glad för min present, en "Toy story" bok som innehåller alla tre filmerna, plus en cd-skiva som låter en liten truddelutt när man ska vända blad. Awesome! Vet för tillfället inte vad jag ska göra nu på kvällskvisten men jag och Danielle ska nog ses. Idag hade förresten mitt brev till mormor kommit fram, gissa om hon blev glad? Mamma sa att hon i morgon skulle åka raka vägen till coop för att köpa brevpapper och skriva tillbaka till mig. Söta mormor. Så nu väntar jag med spänning på mitt första brev från min nya och enda brevkompis!

Kommentarer
Postat av: Annelie Stenqvist

Gud va gullig du är som tänker på mormor:)

2011-09-15 @ 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0