Bedtime

Sierra somnade som en stock, men Colby är alltid svårare. "I tried, and I tried but my body wont go to sleep" kommer han och säger efter fem minuter. Haha. Kommer få springa fram och tillbaka mellan mitt rum och hans några gånger innan han äntligen somnar, men det är bara för mig att vänja mig, vilket jag också börjar göra. För att göra min fredagskväll lite roligare köpte jag lite snacks som jag äter framför datan. Ska nog sätta på en film och ha det riktigt mysigt när Colby väl somnat! Skön fredag! Förresten gjorde vi världens lägsta tågbana men Colbys träräls idag. Han tyckte det var superkul och jag blir ju alltid glad när det går att underhålla de små liven. Klockan är åtta och jag säger godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0