Vilostund

Just nu är det nap time och därför har jag lite tid till att uppdatera. Sierra har nog redan somnat, hon var hemma från skolan idag på grund av både hosta och en rinnande näsa, och Colby ligger och lyssnar på en CD. Tror nog att Sierra kan gå till skolan i morgon, hon var bara lite segstartad i morse. Hade ju tänkt gå till gymmet som vanligt när jag lämnat barnen men det fick jag skjuta upp idag. Gillar inte att gå på kvällen så jag får nog ta det i morgon istället. Idag regnar det igen förresten, så inomhuslek står på schemat senare i eftermiddag. Slutar vid fem och då ska jag nog fortsätta kolla på Grey´s Anatomy som jag har börjat kolla på. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0