Växlande molnighet?

Dagen har varit bra trots att vädret verkat har svårt att bestämma sig. Regnigt/kallt och soligt/hyfsat varmt har det skiftat mellan hela dagen. Tjocktröjan åkte av och på hela tiden. Men det kanske är så hösten är här, vad vet jag. Kvällen ska spenderas här i huset och just nu sitter jag och dricker lite te på mitt rum. Ganska skönt faktiskt. Det närmar sig helg igen och vad jag vet med säkerhet är att jag och Lenka ska gå på bio någon utav dagarna. Har ju faktiskt inte varit på bio på nästan tre veckor, inte likt mig! Jag älskar verkligen att gå på bio. Annars vet jag inte så mycket. Tydligen är det något flygplans/marinsoldaters jippo inne i city som mina hostföräldrar inte tycker att jag ska missa. Men först ska jag ta mig igenom fredag, och det blir nog en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0