Värdefulla minnen

Jag sitter här och tänkte lite på mitt liv. Det har en tendens att bli så när allt och alla är så långt borta från mig nu när jag bor i Kalifornien. Idag tänker jag på massa olika minnen jag har tillsammans med min familj. Jag blir alldeles varm och glad när jag tänker på dem. Som när Jenny inte ville dela med sig av sina klubbor för hon "bara" hade tretton kvar, eller som när vi åt skitstark tacos i Italien, eller som när mamma ska köpa en plastduk i Spanien och använde det svenska ordet "tyg", eller som när pappa börjar larva sig och dansa omkring så att mamma nästan kissar på sig av skratt, att bara sitta och titta på gamla inspelningar får en att skratta så fort Maria öppnar munnen (sjukaste rösten ever). Och hur många roliga citat finns det inte bland alla de där videorna? De bästa minnena och det jag saknar mest är våra middagar tillsammans. När alla fem är med är det något alldeles extra och jag älskar verkligen det!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vår familj är bäst <3

2011-10-20 @ 15:59:47
URL: http://lidmanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0