Vardagsliv

LA sitter fortfarande där i mitt huvud och ger mig lycka nu när vardagen börjar igen. Idag blev det en mjukstart med jobb mellan 12 och 17. I morse var jag faktiskt och sprang vid Crystal Spings, det är verkligen fint där! Cykel/gångbanan ligger bredvid en sjö och skog samt berg ligger runt om. Helt okej utsikt för mina fem kilometer måste jag säga. Min fot fortsätter krångla och jag ska försöka att köpa ett bra ilägg i till min sko. Hoppas det blir lite bättre! Nu efter Los Angeles känner jag mig ganska fattig så under dessa två veckor innan jag åker till Miami kommer jag leva ganska snålt. Förhoppningsvis, brukar ju ha lite svårt för det.. Men jag vill verkligen inte börja ta från mina svenska pengar, utan vill försöka leva på mina amerikanska så länge det går! Samtidigt vill jag inte missa något på grund att jag är för snål, men i första hand är det de pengarna jag tjänar här som jag vill använda. Det kommer ju en tid när jag behöver mina pengar i Sverige också! Nästa stopp är alltså Miami, och jag kan knappt bärga mig att få vara i min mans armar igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det ser lite konstigt ut att vara med på en bild på skype :P

2011-10-18 @ 11:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0