Tre månader

Idag är det tre månader sedan jag lämnade Sverige. Tre månader är liksom en fjärdedel av hela året! Tiden har gått fort må jag säga. Idag är det även en vecka kvar tills jag flyger till Miami. Det ska bli så kul! Saknar Pierre varje dag och jag kan knappt fatta att jag ska få krama honom varje dag i två veckor! För att prata om något annat så var jag även på gymmer och körde crosstrainer i en halvtimme. Inte jättekul, men vad gör man inte? I morse bestämde jag och barnen att jag skulle ta med lunch så vi kan ha picknick i en park/lekpark nära skolan. Vad jag inte insåg var att vi inte hade så mycket bra picknick mat hemma så det får bli pasta, lite bröd och frukt. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0