Stickade koftor

Jag hade inga som helst planer för dagen, men den blev riktigt bra i alla fall. Jag och Danielle gjorde ett nytt försök (och lyckades) att besöka det nya H&Met. Jag hade höga förväntningar och jag måste säga att jag hittade mycket fina saker. De kaliforniska människorna verkar gilla det stickade höstmodet, inte för att jag förstår varför, det är ju alldeles för varmt större delen av tiden! Men det passade mig bra eftersom jag var på jakt efter en ny kofta. Har bara med mig tre från Sverige och alla som känner mig vet att jag är en riktigt koftmänniska. Min garderob hemma i Vallentuna fullkomligt svämmar över av koftor och varje gång jag köper en ny frågar mamma om jag inte redan har tillräckligt. Men här känner jag mig alldeles naken, tre ynka koftor. Men nu har de blivit fyra! De fanns många riktigt fina koftor, men det blev bara en idag. Kände inte för att spendera en mindre förmögenhet. Det blev också en blommig tunika som kommer passa perfekt i Miami. Jag köpte även ett rosa nagellack från O.P.I som jag är mycket nöjd med. Om de inte var så jäkla dyra hemma så skulle min nagellackssamling enbart bestå av detta märke. Sitter som bärget! I Sverige kostar dessa nagellack 150 kronor, men här betalade jag 8,50 dollar (55kr). En tredjedel av priset med andra ord, helt galet! Efter det blev det såklart en mexikansk lunch och nu är jag så mätt att jag knappt kan röra mig. Ikväll börjar jag jobba runt 18:30, så det blir till att kolla på någon film när kidsen har somnat. Skönt!
Nya koftan och tunikan
Rosa nagellack pryder nu både mina tår och händer

Kommentarer
Postat av: Danielle

Tunikan och koftan var verkligen superfina på!

2011-10-30 @ 02:04:10
URL: http://daniellesamuelsson.blogg.se/
Postat av: Ewa

Snyggt Anna ,Kram

2011-10-30 @ 09:53:53
Postat av: Jenny

Fint!

2011-10-30 @ 12:55:59
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: cecilia.

Snygga kläder! och ditt badrum påminner jättemycket om mitt SF-badrum :)

2011-11-01 @ 15:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0