Söndag klockan 10:15

Igår kväll avnjöts en mycket god pizza tillsammans med Mathilda (Danielle jobbade), och vi hade det mycket trevligt må jag säga! Vi var på ett ställe vi aldrig varit på förut och maten smakade kanon! Vi håller på att arbeta oss igenom Burlingame Avenues alla restauranger och vi är på god väg. Ikväll ska jag jobba några timmar, blir egentligen lite för många timmar den här veckan men snart åker jag ju till Miami och är ledig några dagar så det är bara att bita i. Men det är som min syster Maria frågade "Känns det verkligen som om du jobbar när du är med barnen?" , och jag måste erkänna att för det mesta känns det inte som ett riktigt jobb. Visst är det slitsamt i bland, visst kan det vara långtråkigt och visst kan jag bubbla över inombords, men samtidigt får man så himla mycket tillbaka. Det känns inte som ett riktigt jobb, utan mer som att jag hänger med två roliga kids.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0