Rådjursögon och glass

Gårdagen flöt på bra och precis som jag sa gav jag mig ut på en joggingtur vid femtiden. Brukar springa 2,5 km och sedan vända. Vid 2,45 km tittade jag ner på min klocka och så tänkte jag "yes, inte långt kvar nu", när jag sedan tittade upp stod det två rådjur och tittade på mig. De skyggade tillbaka lite för jag kom ju springande och flåsande som en jäkla gris, och jisses vad rädd jag blev! Bestämde mig på noll komma tre sekunder att jag vände där. Vad gör 50 meter till liksom? Pjuu.. I alla fall så hade jag inte alls lust att springa men jag gjorde det mest för att kunna åka och köpa kinamat och Ben&Jerry´s efteråt, haha. Igår kunde nämligen ingen av alla mina tre vänner ses, så det blev egentid på rummet tillsammans med Grey´s Anatomy. Testade en ny Ben&Jerry´s smak, oatmeal cookie chunk, och den var riktigt god. Kanelglass med havregrynsdegbitar i. Lite annorlunda, men mums! Ganska soft att ha en myskväll på rummet med massa godsaker faktiskt. Det tråkiga är att jag jobbar ikväll men och kommer alltså inte få lite socialt umgänge förrän imorgon. Men men. Igår skypade jag även med mamma, pappa och Jenny. Fick vara med på middagen som vanligt, och jag älskar det! Att skypa med er värmer verkligen mitt hjärta. Det blir även skype imorgon då Jenny fyller femton år. Då kommer även mormor och Pierre infinna sig i mitt älskade röda hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0