Min och Sierras dag

Idag är det onsdag vilket innebär att jag knappt ser Colby. Han slutar skolan 15:30 och sedan har han basket klockan 16:10. Oftast är det någon annan mamma som både hämtar honom från skolan, kör honom till basketen och sedan lämnar av honom hemma. I samma veva som han kommer hem har mormodern också kommit de två senaste veckorna så det har bara varit jag och Sierra från klockan 12:00. Men det känns fint! Lilltjejen (och storebrorsan för den delen med) börjar ty sig mer till mig och jag trivs som sagt! Till lunch fick Sierra quesidilla (tortillabröd med smält ost i mellan), hummus och grönsaker. Går på fem minuter och det är en av barnens favoriter. Sedan till mellanmål lite senare testade jag att ge henne något nytt, nämligen äppelbitar i vaniljyoghurt med kanel på. Detta gillades skarpt och hon frågade om hon kunde få äta det i morgon också. Söt tjej! I kväll ska jag träffa Danielle och Mathilda på mexikanska restaurangen "Hola!" och vi ska nog prata lite om LA. Inte långt kvar nu!
Sierra på trappan till huset, äter mellanmål.


Måste bara slänga in den här underbara bilden på Colby. När Sierra tog en "nap" i måndags spelade vi baseboll med hans Batman slagträ och självklart ville han ha sin Batmankostym på. Kul hade vi!

Kommentarer
Postat av: Anders

Dom där två ungarna verkar ju bara hur sköna som helst ;) //Anders Hagklint

2011-10-06 @ 23:23:50
Postat av: Anna

Haha ja jag gillar dom!

2011-10-07 @ 04:47:30
URL: http://annali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0