Måndag i SF, tisdag i Sthlm

Det blev Starbucks med svenskorna, alltid lika skönt att komma ut ur huset och prata av sig lite. Vi åker ju till LA om mindre än två veckor så någon dag här i framtiden ska vi sätta oss ner och planera våra tre dagar i denna stad. Med lite planering hinner vi med mycket mer känns det som! För att nämna något annat så kan jag ju säga att både barnen ville ge mig "a hug and a kiss" innan jag gick iväg ikväll. Det känns så fint att man får lite bekräftelse, framför allt när föräldrarna är där! Det känns egentligen lite knäppt för päronen jobbar så pass mycket att de aldrig riktigt hinner uppfatta hur jag och barnen funkar tillsammans, därför känns det extra bra när de visar lite kärlek sådär öppet. Jag hoppas de förstår att vi har det kul på dagarna och att barnen trivs med mig! För att nämna ytterligare något annat så kan jag ju berätta att jag ska skypa med min storasyster om en halvtimme. Maria är den personen jag inte alls har pratat mycket med under min tid här, så det ska bli skönt att höra hennes vackra stämma. Vi hade egentligen bestämt skypedejt klockan 11:00 min tid och 20:00 hennes tid idag men det glömde hon visst bort. Haha, nåja, nu fick hon ställa klockan en halvtimme tidigare för att kunna prata med mig, och det var ju fint gjort!
Jag och Maria i Kenya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0