Lördagsmorgon

Idag är det skypelördag, så om en halvtimme 09:30 min tid 18:30 Sverigetid ska jag skypa med mamma. Och lillasyster Jenny om hon inte är ute och flänger som hon tydligen brukar göra nu för tiden. Jag trodde du fortfarande var åtta! Hur kan tiden gå så snabbt? Kan inte förstå att du fyller 15 om några veckor!. Helt galet. Det ska bli skönt att prata med mamma, har inte gjort det på ett tag. Hon lär ju vilja höra allt om gårdagen. Men i morgon smäller det högre. Då ska jag och pappa träffas 09:30 vid Pier 33 för att med båt åka till Alcatraz. Sedan kommer dagen flyta på i restaurangbeskök, promenader och fina samtalsämnen. Förresten måste jag bara slänga in en bild jag tog för någon vecka sedan. Julskyltning! Så otroligt bisarrt alltså. Men i och för sig, det är ju bara tre månader kvar till jul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0