LA närmar sig

Kvällen har spenderats med tjejerna och vi slog på stort idag, nachotallrik, frozen yoghurt samt kaffe. Min trippelfavorit! Vi samtalade en del om LA, vi åker ju dit på fredag och vill få lite klarhet i vad det egentligen är vi vill göra. Eftersom vi bara är där i tre dagar så känns det bättre att ha en plan. Fredagen kommer förmodligen spenderas på Universal Studios, medans lördagen är den dagen vi ska försöka göra så mycket som möjligt på. Hollywood skylten, Walk of fame, Rodeo Drive, Santa Monica Beach, Venice Beach och Beverly Hills är väl de sakerna som står högst upp på listan (hoppas jag inte glömt någon viktigt, är ganska trött..). Det ska verkligen bli så skoj! Fick en annan god nyhet idag, nämligen att en viss svägerska (även om jag och P tekniskt sett inte är gifta) vid namn Cecilia kommer till SF precis när Pierre åkt hem. Ännu lite värme och lycka i min vardag. Glad blev jag och det ska bli fint att träffa henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0