Jag gillar att spendera pengar

Lunchen idag var väldigt trevlig, och vi testade ett nytt ställa vi alla tre gillade. Urban Bistro. Resten av dagen flöt på ganska segt även om sällskapet var bra. Att sitta av tiden någonstans för att inte slösa pengar är faktiskt inte min favoritsysselsättning. Jag tackar youtube för att de finns en dag som denna och vi alla tre fick skratta av oss lite. Just nu sitter jag här i huset och väntar på att barnen ska somna. Föräldrarna är ute och jag är ensam med de små liven. I morgon bitti ska jag jobba mellan 8-10:30 och efter det ska jag skypa med Pierre. Efter det ska jag och mina ladies bowla och åka en sväng förbi Ikea. Hoppas innerligt på att de har köttbullar samt Marabou! Jag kan ju inte låta bli att leva lite fast jag sparar pengar till Miami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0