Inte långt kvar

Hann förbi gymmet idag och det var väl på tiden. Måste erkänna att jag inte tycker det är kul att åka dit, men det är ett måste. Efteråt känns det mycket bra i alla fall! Idag är det måndag och på torsdag jobbar jag min sista dag för veckan. Fredag morgon åker jag, Danielle och Mathilda till Los Angeles. Det ska bli så sjukt kul och jag tror inte riktigt jag har fattat att vi verkligen ska till LA. Kommer bli kanon! Annars händer inte så mycket. Ska försöka spara pengar denna vecka så jag kan spendera desto mer i helgen. Vi får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du gymmar! Det är bra att du tar dig dit för man blir nöjd efteråt - och tänk på alla fina muskler du får...

2011-10-12 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0