I heart LA

Jag vet inte ens vart jag ska börja. Jag har gått barfota på Venice Beach, jag har sett parisehjulet på piren vid Santa Monica Beach, jag har kört på slingriga vägar för att hitta den perfekta platsen att se Hollywoodskylten, jag har gått på Walk of fame och stått på kändisarnas stjärnor, jag har varit på Universal Studios och upplevt saker utöver det vanliga, jag har kört på Rodeo Drive i Beverly Hills, jag har skrattat, jag har ätit, jag har sovit, jag har spenderat pengar och jag har haft två helt underbara dagar i LA. Vi gjorde väldigt mycket under två hektiska dagar och jag känner mig så himla nöjd med denna resa. Allt var precis som man hade tänkt sig, förutom Universal Studios som var bättre, och jag kan inte fatta att jag har fått sett allt det där man bara sett på TV eller drömt om. Ofattbart fantastiskt. Jag har varit i Los Angeles, kändisarnas stad, och jag kommer alltid minnas dessa dagar. Det som ändå var bäst måste jag säga var Universal Studios och Hollywoodskylten, ville liksom inte lämna något av dem. Om du någon gång åker till LA som måste du gå på Universal Studios, det svider lite i plånboken, men det går inte att jämföra med Sveriges Grönalund eller Liseberg. Universal Studios är en klass för sig, helt klart.

Kommentarer
Postat av: matilda

låter underbart. du får berätta mer!

2011-10-17 @ 09:13:17
URL: http://mkros.blogg.se/
Postat av: Annelie

Håller med dig, att det går inte att jämföra med så mycket annat, man måste uppleva det själv, det är verkligen mäktigt.

2011-10-23 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0