Fullt upp hela dagen

Idag var barnen lediga, igen. De går i en judisk skola och judendomen verkar ha en ganska busy oktober! Jag ville egentligen bara hänga här i området, men barnen insisterade på att åka till ett ställe som heter Coyote Point. Och vem var jag att säga nej? Det tog bara en kvart med bilen och det var inte alls svårt att hitta dit, som tur var. Stället var en blandning av en liten djurpark samt ett lekrum med olika experiment. Konstig blandning kanske, men kidsen gillade det! När vi var klara åt vi matssäck, mackor, som vi hade köpt och "matplatsen" låg nästan precis vid en hamn så det var inte fy skam att sitta där och titta på alla segelbåtar. Efter lite lek i en stor lekpark med världens längsta tunnelrutchkana åkte vi och storhandlade. Jag och Sierra gjorde aldrig det igår och det blev mycket mat i alla tygkassorna må jag säga! Till mellanmål gjorde jag och Colby fruktsallad (han gillar att hjälpa till) och till middag blev det hemmagjort chicken burrito. Både jag och barnen gillade resultatet så nu sitter jag här mätt och belåten. Trots att dagen var lång har den varit alldeles smärtfri. Tack för det. Jag måste säga att jag gillar att hänga med Colby och Sierra, de små liven gör dagen mycket roligare liksom. För det mesta..

Kommentarer
Postat av: cecilia.

hösten för det judiska är lååååång!

2011-10-21 @ 10:49:43
URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0