Födelsedagsmiddag

Åh vad fint det var att få prata med familjen min! Älskar verkligen att skypa mer er, i och för sig älskar jag att prata med er i verkliga livet mer men vi får ju göra det bästa av situationen. Maria fyllde år för några dagar sedan men eftersom hon bor i Kalmar så hade de födelsedagsmiddag idag (hon är hemma över helgen). Jag fick sitta med vid middagsbordet och pappa serverade oxfilé, ris, kantarellsås och sallad. Inte helt fel det! Jag kunde riktigt känna lukten, smaken och det trevliga sällskapet. Samtalet flöt på och jag kom in på det här med att vara utan min familj under jul. Usch, fy och blä förklarade jag, men då knäckte Maria den briljanta kommentaren "det är ju i alla fall roligare att fira jul i USA än i Finland". Tack Majsan, du lyckas alltid få mig att skratta! Ska ha med mig detta tips hela advent och sedan under jul och nyår. Haha. Sa jag att jag älskar min familj? Och förresten så fick jag veta en mycket rolig sak idag. Mamma, pappa, Maria och Jenny kommer till San Francisco den 5-15 april! Ren och skär glädje!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken lycka Anna, att du får dit hela din familj,låter härligt att ni är så måna om varandra. Kram

2011-10-23 @ 21:43:59
Postat av: Mamma

Det e tur att det finns Skype! Känns så roligt när du kan vara med oss!

2011-10-29 @ 10:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0