Då var tisdagen över

Pastan slank ner med hjälp av lite tomat- och basilikasås. Picknicken blev med andra ord ganska lyckad! Måste tyvärr tvätta min nyinköpta 3 dollars Ikea-filt eftersom Sierra hade svårt att hålla sina såsiga fingrar i styr. Men men. Ikväll träffade jag Lenka en snabbis för lite catch up. Är ju så himla upptagen med mina svennar att jag och Lenka inte ses lika ofta längre. Trevligt var det i alla fall och vaniljlatten var god. Tummen upp! Just nu äter jag lite äppelbitar med kanel på, riktigt gott måste jag säga, och snart ska jag bädda ner mig i sängen tillsammans med min data och ett "Grey´s Anatomy" avsnitt. I morgon blir det nog crystal springs efter jag lämnat barnen och sedan skype med min fina vän Jessica. Måste bara avsluta med att berätta att när jag kom in på gymmet i morse spelade de Erik Saade och "Popular". Hur sjukt är inte det? Haha. Förvånad blev jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0