Balettuppvisning och frisörsalong

Idag hade Sierra sin sista danslektion och den avslutades med en uppvisning. Och gud så gulligt det var! Sierra visade lite av sin komiska sida (som jag aldrig sett förut, haha) och fick allas uppmärksamhet. Jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt. Söta unge! Glad var hon också och när allt var klart gav hon ifrån sig ett långt glädjeskratt samt några små skutt. Hon gillade verkligen baletten på tisdagar så vi får se vad nästa aktivitet blir. Idag fick även kidsen nya haircuts och båda var mycket nöjda efteråt. Ikväll ska jag jobba mellan 19 och 21 ungefär, vilket betyder att barnen ändå sover så det lär ju inte bli något större problem. Ska ju ändå hålla i pengarna lite. Tänk att jag får pussa på Pierre om 15 dagar! Nedräkning pågår kan jag ju säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0