Återförenade

Är nyss hemkommen från en utekväll med tjejerna. Favoritrestaurangen Hola och kaffe på Starbucks bjöd denna kväll på, som så många andra kvällar också har gjort. Konstigt nog tröttnar vi inte på detta, och jag vet att många kvällar framöver kommer tillbringas på samma sätt. Trevligt! I morgon börjar jag inte förrän 11:45 vilket känns najs. Innan dess ska jag väl antingen till gymmet eller Crystal springs. Jag ska även hinna skypa med min man, han måste ha lite packhjälp. På tisdag kväll åker jag mot Miami och på onsdag morgon kommer jag få återse min finaste pojkvän. Jag kan knappt fatta att det är så snart, och jag kan inte beskriva hur underbart det ska bli! I morgon ska även jag packa ihop min väska inför resan, har nog inte tid med det på tisdag. Jag är verkligen so excited! Nu blir det sängen och "Så mycket bättre" på datan. Det är ju min stora favorit Tomas Ledin som är första man ut. Ska bli riktigt kul att se! Innan jag kom till USA har jag alltid gillat Tomas Ledins musik, men det var egentligen inget speciellt. Här är hans samlingsalbum det enda jag lyssnar på. Tomas när jag går, Tomas när jag joggar, Tomas på gymmet, Tomas när jag ska sova, Tomas när jag viker tvätt och Tomas när jag diskar. Jag tror det har något att göra med att han sjunger på svenska. Det känns hemma. Han ligger mig väldigt varmt om hjärtat nuförtiden och de två bästa låtarna är "En del av mitt hjärta" samt "En dag på stranden".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0