Äpple och kanel

Just nu sitter jag här och äter äppelbitar med kanel på. Riktigt gott faktiskt. Tänkte gå ut och springa i morse men jag frös som ett as och kände inte alls för det. Slutar vid fem idag så jag ska förmodligen ta en tur lite senare! Nu är det verkligen höst i Kalifornien. På morgonen är det jättekallt, typ 5 grader, och sedan på dagen samt eftermiddagen så är det typ 18 grader. Ganska svårt att klä sig! Hur konstigt är inte det? Jag är verkligen inte van vid detta väder, jag menar jämfört med Sverige som mest är kallt alla dygnets timmar under höst och vinter. Jag tycker i alla fall det är lite krångligt. Man får ha boots och halsduk när man kör barnen till skolan på morgonen, och sedan uppvikta jeans och tygskor på dagen. "Sitt inte där och klaga" tänker säkert ni alla nu, och jag ska absolut inte klaga, det är bara ett av mina problem just nu. Men lets face it, jag kunde ju ha haft det värre! Snart blir det skypa med mamma och pappa. Helt klart dagens höjdpunkt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för igår - vad trevligt det är när du är med oss. Älskar dig gumman! Hoppas att du hade en bra dag! Stor kram!

2011-10-29 @ 10:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0