Kärlek i luften

Hemkommen till kalla San Francisco och Kalifornien igen. Värdet här har tydligen inte varit så bra de senaste dagarna. Vädret i Miami var i alla fall toppen, förutom att det blåste en hel del. Som ni kanske förstått så var det en fantastisk bra semester. Det enda vi gjorde hela dagarna var att ligga vid poolen och stranden och bara tog det lugnt. Det var verkligen så himla skönt! Att bara få slappa, mysa och strosa omkring med världens bästa pojkvän efter drygt tre månader var precis så underbart som jag hade föreställt mig. Och Miami Beach, vilken strand! Vilket vatten! Atlanten bjöd på härligt stora vågor att ligga och guppa i och solen sken i princip varje dag. När det var dags att åka hem glömde vi (hade ingen aning om..) att ställa tillbaka klockan en timme till vintertid. Så när vi kom ner till lobbyn vid 05:50, 06:50 i vårt huvud, och frågade efter vår taxi informerade de oss om att klockan inte ens var sex. Vi suckade och satte oss i en av sofforna och väntade en timme. Inte jätteroligt start på dagen må jag säga.. Vi kom hem söndag kväll i alla fall och min hostpappa Jon och Colby hämtade oss på flygplatsen och tog oss hem till huset där Pierre fick träffa alla medlemmarna. Efter det åkte vi till Pierres motell och lämnade hans prylar innan vi begav oss till kära Burlingame Avenue för att äta mexikanskt med två fina flickor. Det känns så kul att Pierre får se min vardag. Jag säger som Baloo, jag ska lära honom allt jag kan. Detta kommer bli kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0