Tillbaka på gymmet

Gymmet samt lunch med Danielle. Mycket bra start på dagen skulle jag vilja säga! Har ju inte tränat på ett tag nu, men det kändes bra. Idag ska jag jobba kväll, men det går väl an. Gillar verkligen mina små guldklimpar och de gillar verkligen mig med nuförtiden. I morgon, hör och häpna, ska jag faktiskt träffa Cecilia. För er som inte vet vem det är är det Pierres storasyster. Hon var au pair i SF för några år sedan och är här för att hälsa på sin familj. Och mig såklart! Åh, det ska bli så kul! I vanliga fall bor hon ju i Norge (som jag redan har berättat) och vi träffas väldigt sällan. Men när vi väl gör det så blir det inga sura miner vill jag lova. Skratt och tokigheter står alltså på schemat i morgon kväll. Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0