Pizza på rummet

För mig är det fortfarande den 11 november 2011. Alltså 11-11-11. Ganska kul ju! Nu har jag och Pierre precis ätit pizza i hans säng och snart ska vi på bio, igen. Bio är mysigt och dessutom är det regnigt ute, vad passar då bättre? Måste bara tillägga att middagen igår på Cheesecake factory var fantastisk. Jag åt fettuccine med kyckling, soltorkade tomater och sås samt en underbar cheesecake till efterrätt. När vi gick därifrån kände jag helt ärligt för att kräkas men fy tusan vad gott det var!Jag vaknade upp i morse och kände mig fortfarande mätt och lycklig. Det vill jag verkligen göra igen! Idag bowlade vi också, och självklart vann ju jag. Woho! Hoppas ni får en bra helg. Själva ska vi befinna oss inne i stan ganska mycket, och på söndag blir det Alcatraz. Pierre ville så gärna gå så jag var tvungen.. Men det gör mig inte så mycket. Hoppas vädret blir lika fint som när pappa och jag var där. Bye!

Kommentarer
Postat av: Mamma

De e klart at du vann på bowling - du är ju mästare och har vunnit första pris(en bowlingkägla)i juni-2011!!!!!

Ha en underbar söndag! puss

2011-11-13 @ 09:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0