Lekfarbror på hög nivå

Bloggen är inte min prio ett just nu när Pierre befinner sig på denna sidan av Atlanten, som ni kanske förstår. Men här kommer i alla fall en uppdatering. Både idag och igår så var Pierre med mig på "jobbet" och allt har gått toppen. Barnen gillar honom skarpt! Han är ju väldigt lekfull när det väl vill sig och jag tror han trivs bra som lekfarbror lite då och då. Igår slutade jag vid 17:30 och då begav vi oss till Hillsdale shoppingcenter eftersom Pierre behövde lite fler t-shirtar. Det blev dock bara en snabbis på H&M, men tre t-shirtar rikare blev han i alla fall. Efter det så åt vi på en kinarestaurang innan vi begav oss till biosalongen. "Tower Heist" stod på schemat och det var riktigt mysigt att sitta där i biomörkret med min finaste igen. Filmen var bra och popcornen var goda. Jag älskar verkligen att gå på bio! Sällskapet fick jag ha kvar hela natten då jag sov över på Pierres motell. Kvällen kunde helt enkelt inte bli bättre och jag försöker verkligen njuta av varenda sekund tillsammans. Dagen därpå väcktes jag av en pigg Pierre vid 7-tiden som insisterade på att gå till frukosten eftersom det bara fanns fyra bord, nåväl tänkte jag, vad gör man inte för sin grabb och lite gratismat. För att få timmarna att rulla på besökte vi även denna dag shoppingcentret med American Eagle som huvudmål. Det är en affär både Pierre och jag gillar och det blev en massa fina grejer för hans del. Man får så himla mycket för pengarna här! Efter shoppingen hämtade vi kidsen och resten av dagen flöt på i lekens tecken. Även om Colby kallar Pierre för "Pierce" och tycker han har en lustigt accent och att Sierra tycker att han har vitt hår så funkar allt bra. Tummen upp för att ha pojkvännen på besök!
Lite suddig bild på en glad kille på kinarestaurangen igår.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad mysigt! Haha Pierce.. Det ska jag börja kalla honom! "Hörudu Pierce, kom hit nu!" Jorå, det klingar finfint ;)

2011-11-09 @ 16:28:06
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: Mamma

Vad kul det är att läsa om allt mysigt ni gör.

2011-11-13 @ 09:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0