Katy Perry idag

Sitter och äter frukost på mitt rum, ganska så skönt faktiskt. Pappan satte precis igång varmluften här i huset så snart slutar jag väl frysa. Det blir verkligen jättekallt i huset under natten, och speciellt i mitt rum! På sommaren var det skönt med det svalaste rummet, men nu vette tusan. Aja. Idag blir det gymmet och sedan jobb fram till femtiden. Efter det blir det Katy Perry konsert med Danielle. Det kommer nog bli rymt kul och jag ser fram emot det! Igår drgo jag och Danielle in till stan för att träffa Cecilia. Vi lunchade och trots den katastrofalt dåliga servicen hade vi det trevligt. Efter att vi sa hejdå till Cecilia, som jag inte vet när jag ser nästa gång, tog vi beslutet att gå på bio inne i city. Det har vi aldrig gjort förut så det var lite kul. Filmen hette "Like crazy" och vi var bland de sista in i salongen och fick självklart ingen bra plats. Filmen var sådär så det gjorde i och för sig inget. Sällskapet var däremot bra! Efter bion drog vi hem till vår kära aveny där vi åt på vårt favoritställe, mexikanskt så klart. Jag hade en mycket trevlig söndag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: cecilia.

haha, vi sag ocksa Like crazy sen till kvallen! salongen var tom nar vi kom och efter att vi valt de basta platserna tillkom tre personer till. men, gillade du den inte? jag grat som ett barn emellanat till all den fina karleken!



hur som helst, tack for harligt SF-hang brush, det var kul att se dig igen :) och saaa markligt och faaantastic att se dig i den har stan :D

2011-11-21 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0