Har jag inte världens bästa svägerska så säg

Gårdagskvällen med Cecilia var kul. Jag och kidsen hämtade upp henne vid 17-tiden och både Colby och Sierra var excited att träffa henne. Två speedade barn och en lång kram senare var det dags för husvisning. Cecilia gillade huset och tyckte det vad skönt att hon nu visste hur det såg ut när jag gjorde mina grejer. Efter det drog vi till Target (en billigt affär med massa grejor) för hon skulle köpa lite saker. Även jag passade på att köpa lite smink och annat för det var så galet billigt. Efter det blev det middag på Hola, dit jag och mina svenska tjejer ofta brukar gå, så det var kul att visa Cecilia vart jag brukar hänga. På söndag ska vi ses igen, men den gången inne i city för lite shopping. Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0