Grönt te och kataloger

Tänkte gå till gymmet idag men barnens förkylningar har tyvärr drabbat mig. Inte alls så farlig, men jag kände helt enkelt inte för att träna. Halsen gör lite ont och huvudet känns tomt på något vis. Nåväl! Nu sitter jag här och dricker grönt te med smak av apelsin, passionsfrukt och jasmin och försöker lista ut det här med pluggandet. Under mitt år här måste jag läsa minst 60 timmar, och jag börjar få lite koll på hur detta ska gå till. Nästa vecka ska jag börja läsa engelska på en skola som är gratis, och jag kan själv välja vilka lektioner jag vill gå på mellan måndag och torsdag. Detta gör jag bara för att få ihop lite av mina timmar. Sedan ska jag läsa ytterligare en kurs som jag tycker är kul. Just nu står det mellan spanska, psykologi och internationella relationer. Vi får se! Nu är jag verkligen på g och det känns gött. Snart blir det skype med Pierre, hans mamma och min mamma. Det blir toppen! Senare idag ska jag även träffa Cecilia och det känns kanonkul. Bra fredag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men mamma sa att du skulle plugga engelska? Eller är det utöver det ämnet som du väljer spanska, psykologi och internationella relationer? Internationella relationer tycker jag!

2011-11-19 @ 20:55:56
URL: http://lidmanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0