Cheesecake

Igår kväll var vi på en thailändsk restaurang, jag, Pierre, Mathilda och Danielle och det var supergott! Efter maten så gick vi till vårt frozen yoghurt ställe där Pierre för första gången smakade det som har blivit min favorit i detta land. Han tyckte det var "helt okej" den tråkmånsen, och var inte alls lika frälst som jag. Haha, trevligt var det i alla fall! Idag ska jag och Pierre äta på Cheesecake factory, och det kommer nog bli najs. Har aldrig ätit där men jag har ju hört massa bra saker om dem, speciellt deras alla olika Cheesecakes. Så det blir nog intressant och än en gång mycket trevligt. Älskar att spendera tid med världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0