Blue sky and a lot of love

Att träffa Pierre igen var helt fantastiskt. Kunde inte hjälpa att tårarna rann lite när jag fick krama om honom. Allt kändes så konstigt och overkligt på något sätt. Måste säga att det tog en stund innan allt kändes som vanligt, men nu är vi precis som det par vi har varit i fem och ett halvt år. Vi är så bra tillsammans. Miami Beach är verkligen jättefin och idag njöt vi av solens värmande strålar. Vi planerar inte att göra så mycket förutom att bara umgås, men det är absolut inte fy skam det heller! Jag verkligen njuter av varje sekund och att bara hålla Pierres hand när vi är ute och går är rena rama lyxen. Något annat som också är ganska lyxigt är att vi har gratis internet på hotellet, därav detta blogginlägg. Men som sagt så har jag det kanon och kärleken sprudlar precis som vanligt. Ibland är livet för bra!

Kommentarer
Postat av: cecilia.

ååååååååååh vad härligt brushor! :D

2011-11-04 @ 17:32:45
Postat av: Mamma

Vad härligt - jag e så glad för er skull! puss på er

2011-11-05 @ 12:22:33
Postat av: Ewa

vad mysigt for er njut ordentligt, puss o kram

2011-11-05 @ 15:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0