Baby you´re a firework

Trots att vi hamnade bland massa tråkiga människor som varken gillade att klappa eller sjunga så var det en mycket bra konsert. Katy Perry var grym! Rolig, söt, tonsäker och inte alls rädd att bjuda på sig själv. Det blev flera skratt från vår sida och stämningen var verkligen på topp, i alla fall mot slutet. De bästa låtarna var "Firework" och "California gurls". Hennes turné heter California dreams och därför avslutade hon med just "California gurls", och herre gud vilken stämning det var. Jag och Danielle kunde inte hålla oss längre utan ställde oss upp och diggade med. Katy Perry kan verkligen leverera! Kolla in min video på facebook, jag älskar när fyverkerierna kommer igång! Ikväll ska jag på min första engelskalektion. Som sagt kommer jag gå på dessa engelskalektioner enbart för att samla ihop till mina 60 timmar. Ska läsa något annat också men det är inte klart riktigt än. Danielle tänker likadant så jag får sällskap av henne. Är trött redan nu (vi kom hem närmare halv två inatt) och att sitta i skolbänken tre timmar ikväll känns väl sådär. Det är bara att bita i! På torsdag är det Thanksgiving och redan idag kom farmodern hit med massa mat och annat. Hon ska hjälpa till att laga maten och jag antar att det kommer bli mycket att äta. Har ingen aning om vad jag ska förvänta mig av thanksgiving, men det kan nog bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0